Notki w kategorii:

I jeszcze coś extra...

grudzień10

Sezonowy mix

dodano: 10 grudnia 2009 przez Iza


Uwielbiam rękawiczki tzw. samochodowe. Czyli na pasek, mocno wycięte , z dziurkami. Takie jak w pierwszych latach motoryzacji nosiło się by nie ślizgała się kierownica. Niestety nie są zbyt praktyczne w mieście bo jest w nich zimno. Mam takie jedne w kolorze brudnej cytryny, które czasem noszę wczesną wiosną, ale zimą kiedy na prawdę są potrzebne ani rusz:( A tu znalazłam...



listopad9

Portfel Tory Burch

dodano: 9 listopada 2009 przez Iza


Dziś coś energetycznego - pomarańczowo-różowy portfel Tory Burch, z lakierowanej skóry, ze ślicznym, ornamentowym logo i złotym suwakiem. Jest spory, więc na upartego można go wykorzystać jako kopertówkę. Podoba mi się bo jest taki cukierkowy i optymistyczny. W dodatku ma środku masę przegródek na karty, a poza płatniczymi mnożą się nam w dzisiejszych czasach rabatowe,...



listopad6

A to co?!

dodano: 6 listopada 2009 przez Iza


No dobra moje fashionstki?! Co to jest?:) Dogrzebałam się do tego wczoraj na stronie z dodatkami Anny Vince i przykuło moja uwagę, bo ostatnio szaleję za rock de luxe. Myśląc, że to pasek do talii otworzyłam sobie powiększenie i... i nie był to pasek do talii. Zwykly też. Nie była to też bransoleta, ani obroźa na szyję... tylko skórzana opaska do włosów! Trzeba...



paździe.23

Pasek River Island

dodano: 23 października 2009 przez Iza


Co to jest? Pasek, dlaczego jest fajny? Bo podobnymi udekorowane były w zeszłym  sezonie sukienki Dolce & Gabbana, a jak wiadomo popularne sieciówki są najczęściej o krok za wielkimi kreatorami. Sukienkę z takim paskiem miała np. Beyonce Knowles na premierze Caddilac Records. Najprostsza bluzka z takim paskiem będzie szałowa. Tylko uwaga. Trzeba mieć naprawdę mocno wciętą...



paździe.21

Kapelusz Marks & Spencer

dodano: 21 października 2009 przez Iza


Pamiętacie Angeline Jolie w "Oszukanej"?  Chodziła tam w podobnym kapelusiku. Jest bardzo kobiecy i chyba nie oprze mu się żadna wielbicielka lat 20. Tylko trzeba się do niego odpowiednio ubrać by nie wyglądać "paniusiowato". Odradzałabym grzeczne, klasyczne płaszczyki. Będzie wyglądał fajnie z intensywnymi barwami, albo z futrzanym kołnierzem i...



wrze.16

Kosmetyczka - Louis Vuitton

dodano: 16 września 2009 przez Iza


Która kobieta nie lubi z pozoru niepotrzebnych, ale ślicznych gadżetów? Miło jest mieć słodki breloczek, a w torebce firmową szminkę z złotym opakowaniu albo bajerancką minikosmetyczkę... taką jak ta, od Louis Vuitton (ok. 1200 zł). Błyszcząca, lakierowana, z wytłaczanym logo LV, kwintesencja kobiecości. Do tego różowo-złota plakietka z napisem Louis Vuitton, żeby ...



wrze.7

Nerdy Dolce&Gabbana

dodano: 7 września 2009 przez Iza


Moda na nerdy trwa. Nawet ci co nie mają wady wzroku się o nią starają:) W Polsce i za granicą gwiazdy oszalały na punkcie oprawek, które jeszcze niedawno były szczytem obciachu (taką oto mamy przewrotną modę). Oczywiście rekordy popularności biją czarne Ray-Bany, ale poco być takim oczywistym? Nosząc nerdy identyczne z innymi wyglądamy jak żywy wytwór masowej wyobraźni,...



sierpień5

Chusta - Esprit

dodano: 5 sierpnia 2009 przez Iza


Kolorowa chusta, w kratkę, z frędzlami (ok. 80 zł) przyda się na lato i tzw. okres przejściowy między latem i jesienią, np. do dżinsów i skórzanej kurtki. W ciepłe dni podoba mi się strasznie, jak dziewczyny noszą chustki, wiązane jak arafatki do tank-topów, ale ja tak nie potrafię. Albo jest mi za gorąco na chustę, albo za zimno na koszulkę bez rękawów. Temperatura to mój...



lipiec31

Okulary - H&M

dodano: 31 lipca 2009 przez Iza


Kiedy cały świat nosi Ray-Bany ja wciąż wolę duże, czarne muchy w stylu Jackie Kennedy. Może  i jestem niereformowalna, ale kto w przyszłe lato będzie  pamiętał o Wayfarersach, a Jackie jest IN już przeszło 40 lat! Na razie okulary z H&M (ok 30 zł), ale szykujcie się, że niedługo przytargam tu jakieś podobne, markowe cudo. W ogóle uwielbiam chodzić w...



lipiec13

Ręcznik - Hermes

dodano: 13 lipca 2009 przez Iza


100% plażowego lansu - pomarańczowo-biały, wełniano-kaszmirowy ręcznik od Hermesa, na skórzanych paskach, dzięki którym można go zwiniętego nosić w dłoni lub na ramieniu, jak torebkę. Może pamiętacie jak bohaterka filmu "Diabeł ubiera się u Prady" z wypiekami na twarzy biegła po apaszki Hermesa potrzebne do sesji zdjęciowej? W tym sezonie leciałaby z pewnością po...



lipiec2

Opaska - River Island

dodano: 2 lipca 2009 przez Iza


Na dobry humor - zakręcona opaska River Island. Turkusowy, toczek haftowany w japońskim stylu, z woalką i kolorowymi piórkami jest super jeśli masz do siebie trochę dystansu i nie boisz się nachalnych spojrzeń. To zdecydowanie mój typ na imprezę. Można do niego założyć kobiecą sukienkę i wystylizować się na seksowną damulkę, albo wrzucić na siebie biała bokserkęi dżinsy...